25 Şubat 2015 Çarşamba

Yaz tatilini çocuklarla geçirmek nasıldır sizce?

Şimdi herkes yazı bekliyor okullar kapansın tatil başlasın diye.Geçenlerde gün ben yaz okulu çocuklara gönderdi bahsedilen zaman, bir tanıdık ile sohbet ederken, şaka bir iddianame yol bana oldu Sen annenin çocukları başını atmak istiyorum. Okul ortamında çocukların eğitim ve eğlence Yaz kimse bu konuda düşünüyor olsa, kendimi sorgulamaya yardım edemeyeceğini bilmek çok yararlıdır. Yani şimdi bizim çocuklarımız ile bizim çocukluk arasındaki fark nedir.

Bir kaç gün arkadaşının çocukları hep birlikte güzel bir tatil geçirmek istedim arayarak evde bir ya da iki çocuk, yanıtları bulmak için işten kırmak için olsun, kendime bu soruları sorma. Ve günün sonunda, ben kendime verdim cevaplar benim için netleşti ve ben bir şekilde bir şaka beni suçladı kim bilse Biz anne Ben biraz haksız yapıyor karar verdi. Gerçekten Biz annelerolarak Biz başımızı bizim çocukları atmak istiyor musunuz acaba Biz çocuklarımıza yeterli sabır göstermek değil mi Yani bizim yaz tatili, ne olur bizim anne Bizim çocukluk hiçbir yaz okulu yoktu. Kısa süreli tatil için yazlık ya da genel olarak şehir dışında bazı aileler, evde vakit geçirmek. Hızla değişen ve gelişen dünyada, ve bizim çocuklar, bizim de hayat yapıldığı gibi, izleme, öğrenme, dikkat, ihtiyacınız kadar birçok detay ile ele alınması, bu konuda her şey çok büyük çeşitlilik koymak bu kadar detay ve çeşitliliği hakim Biz anneler olarak Ben çok yoruldum sahsen diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder